Arcane Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) missa världens chans råka spöa neren shiny smeargel(det var första shinyn jag träffat) har laggat fast i timmar nu för att hitta en till Redigerat 14 Maj 2010 av spelaren1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 ja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 ja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet.wtf råkade börja om spelet :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 ja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet.wtf råkade börja om spelet :angry: Nä, jag började om spelet med vilje! Jag blev uttråkad. var står det att jag RÅKADE börja om???? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 ja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet. wtf råkade börja om spelet :angry: Nä, jag började om spelet med vilje! Jag blev uttråkad. var står det att jag RÅKADE börja om???? :angry: förlåt om jag va otydlig jag råkade börja om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 ja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet. wtf råkade börja om spelet :angry: Nä, jag började om spelet med vilje! Jag blev uttråkad. var står det att jag RÅKADE börja om???? :angry: förlåt om jag va otydlig jag råkade börja om ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Hittat en shiny oddish och shiny nidoran (hane) Håller på att träna oddish nu (nu gloom) men vet inte vem jag ska utveckla den till ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Jippie!!! Har breedat fram en shiny Eevee efter 341 försök :lol: Har utvecklat den till Umbreon och Tränar den just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 är inte shiny grön...? :blink:Vilken shiny menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 är inte shiny grön...? :blink:Vilken shiny menar du? Duuuh, läs inlägget ovanför!!!!! Zubat menar han. och jo den är mörkgrön :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 det finns på alla spel så vitt jag vet, eller inte på första generationen. kolla på bulbapedia om du vill veta mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 adress:www.bulbagarden.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg