Nittionio Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Om du hade läst Puck0s inlägg så hade förstått vilka djur man kan rida på. Jaha men jag fattade inte vad han menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 dom e inte de "normala" man måste köra bg hela tiden för dom, och jag glömde dom inte, jag STRUNTADE i dom! haha ärligt bara gå till ett ställe? jo, på sätt och vis men det går på tid och dom e svåra att hitta och det e ofta massa monster ivägen... man måste vara i grupp Menar du sånna som dropas av monster?jo de finns några, zulian tiger dropas i zg tror de kan dropas skelethäst där med och raptor....finns även en insekts mount som dropas i AQ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 dom e inte de "normala" man måste köra bg hela tiden för dom, och jag glömde dom inte, jag STRUNTADE i dom! haha ärligt bara gå till ett ställe? jo, på sätt och vis men det går på tid och dom e svåra att hitta och det e ofta massa monster ivägen... man måste vara i grupp var väl det jag hade för mig att jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Såg en snubbe i OG med en zulian tiger....så j*vla grym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Idag såg jag en Human en raptor :(! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 och en tauren med raptor!de du....såg de för nån månad sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 kan human tex. ha elfs mount? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 kan human tex. ha elfs mount? ja, dom flesta hordes/alliance kan ha andras horde/alliance mount enda undantaget tror jag är gnomernas mechanostrider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Så jag är gnome. Måste jag inte bli exalted med darnassus för att få en elf mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 kan en alliance ha en horde mount? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Nej, det kan dem inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Så jag är gnome. Måste jag inte bli exalted med darnassus för att få en elf mount. helt rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg