Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men visst kan man gilla någon.. tycker det är konstigt att så många inte tycker om nån?? Själv gillar jag jätte många tjejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag gillar min tjej :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag har tjej och är 100% kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Klart man gillar flera tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hmm... Tror det var nån som sa att typ ingen skulle svara, va? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Stopp, stopp! Jag är inte kär och det kommer jag aldrig bli! Något sådant gör jag inte! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Lite tidigt att säga det va? Du kommer nog inte ha samma ord i 20-25 års åldern. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Lite tidigt att säga det va? Du kommer nog inte ha samma ord i 20-25 års åldern. :P Tror du inte det? Tror jag! Och jag ska nog hålla mina ord för något sådant blir det inte! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ja har ingen, men e ooooändligt olyckligt kär...*suck*...ja har 0,00 tur hos killar... ='( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (DonaldDuckGenius @ 01/02-2004 20:10:00) Lite tidigt att säga det va? Du kommer nog inte ha samma ord i 20-25 års åldern. :P Tror du inte det? Tror jag! Och jag ska nog hålla mina ord för något sådant blir det inte! :blink: Jaja, vi får väl se. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 naaahh.... håller me DDGenius :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 mmm visst,vi får se om nåra år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.