Manikku Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Hur möter man mästarna (eller vad de kallas) där i Battle tower, pike m.m (har glömt vad stället heter..)
Eric_H Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Man ska vinna Battle ställerna ett visst antal gånger. Minns att på Battle Factory var det 52 gånger i rad.
Manikku Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Skrivet 8 April 2006 Jag läste i en tidning att det inte finns nån sån mästare på battlefactory (vet ej om det är sant), Jag har vunnit ett antal gånger på battle pike och jag mötte mästaren men jag förlorade, sen stängde jag av utan att spara, sen nästa gång mötte jag mästaren igen så gjorde jag samma sak men nu möter jag aldrig henne
lizem Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 nej det är det inte, om man har pokemon som man har EV-tränat megamycket och på lvl 50 så e det faktiskt ganka lätt, om dom e bra asså ;)
Manikku Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 Var det inte på battle factory som man fick låna pokemon :unsure:
LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 joo det var dt...men jag kom precis dit så jag har bara testat den...
Rekommendera inlägg