Eric_H Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Hej! Jag har ett sådant här team i emerald: Aggron lv 79 Charizard lv 100 Manetric lv 72 Makuthias utveckling (minns inte vad den heter) lv 46 Carhvana (eller vad den heter) lv 44 Rayquaza lv 84 Jag ska lägga in Rayquaza i en box för jag vill inte ha legendariska men vilken ska jag ersätta med? Det ska vara en Hoennpokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Salamence eller metagross Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) salamance eller nån av eevees utvecklingar om de är vältränade eller om du ska träna :meddum: Redigerat 8 April 2006 av Madde-the-Wolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Metagross tycker jag ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 trippelpost? flygon eller salamence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 men det blev fel :P aa, flygon kanske skulle vara bra oxå! :) men jag håller fast med min metagross, har själv en på lvl 65, den äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Den med minst level? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 du lizem flygon verkar inte bra, den är AS-BRA!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 jag vet, kör alltid med den i Battle Tower på Ruby men jag gillar metagross mer... :P den jag har i battle tower har jag EV-tränat MEGAMYCKET! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 hur får man evee på Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Man måste byta den från FireRed/LeafGreen. Men gå inte off topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ok... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg