Xeller Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Någon som kollar på den. om ni gör det spelar ni innebandy? <_< bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag kollar... Spelar innebandy också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag kollade på den,men spelar inte innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Ja, nu vann ju AIK till slut och det var dom ju värda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 vilket lag spelar du i? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Frosta IBF P12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 :cool: jag spelar i kungshult if p14 i skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 :cool: jag spelar i kungshult if p14 i skåne Det är i Eslöv va? Jag bor i Höör så det är rätt nära :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 japp men jag spelar med ett år äldre för vi har inget lag för 92 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Ja kollade inte på det, men ja hörde att AIK vann, de va gött! Jag spelar inte heller men jag ska kanse börja spelar i NIL(Nossebro Innebandy Lag) låter rätt kasst me Innebandy Lag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.