CeZ Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Hejsan!!!!! Jag har klarat ut spelet en gång och nu när jag kör igen så fastnar jag. Banan är den när man ska döda "reelo baruk" och jag har kommit till en port som är låst och om man kommer nära kommer det ut en liten övervakningskamera som frågar efter lösenordet. Kyle katarn svarar bara reelo eller garbager eller nåt annat han gissar ut. Då säger övervakningskameran "Fel!" hela tiden. Jag har klarat ut det förr men jag kommer inte ihåg. :angry: Kan nån hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Du ska hitta Lando i fängelset. Han ger dig lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Han går inte att komma till om man inte kommit in där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 om du bara vill gå igenom så gör fick tryck: (shift)+§ så får du upp fusk menyn. skriv: devmap (enter) skrive sen: noclip (noclip) så kan du gå igenom väggar. om du vill ha mer fusk så fråga B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 du hittar lando i cellerna... innan du har gått in där -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 hur hittar man honom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.