Hoppa till innehåll

Värsta Lärare


Manikku
 Dela

Rekommendera inlägg

var ska man börja ?

i sexan hade vi en lärare som slog med en domstolshammare i bordet när vi inte var tysta.

nu har vi en vikarie för en av tidernas bästa lärare, hon är inte riktigt svensk så det är lite knepigt att höra vad hon säger, hon vikarierar dessutom I no. som förövrigt kan vara ganska knepiga ord. tex : en i min klass sa : du *lärarensnamn* hur ska man göra här, jag fattar inte riktigt. hon bara : nej jag vet, du fattar aldrig.

dessutom säger hon flera ggr om dagen håll käften till oss.

o säger att vi är den trögaste kalssen på skolan, fast vi är åttorna med bäst betyg. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Namn: Kärring Jävel

Intressen: Röka, skrika obehindrat och dela ut kvarsittningar

Förmågor: Skrika ''ut ur klassen'' åt sånna som ber om lite hjälp när hon läser!

Svagheter: Ifrågasättas

Utseende: Spretigt svart rufs, lite för fet för att va 1,50 och så ful så man faktist kan ha kul i klassrummet ibland

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Min förbannat dryga engelska/spanska lärare

 

Han är från spanien och pratar svenska som en idiot (går att förklarar men ni vet inte hur han pratar asså).

Han är så trögfattad, han sa åt oss på spanskan att vi skulle arbeta på sida 60 eller nåt, så när ja börjar bläddra efter den sidan, innan jag är "framme" vid sidan kommer han, tittar på mig o säger att jag leker med boken typ :blink:

Om man ber om hjälp, så kanske han kommer efter 20+ minuter, då säger han att man arbetar långsamt (undrar vad de beror på?). Inte blir de bättre när han väl kommit att han luktar skit, också gör han de där fantastiska "det där kan du! *gå iväg*"-lärartricket.

Han kan f*n inte svenska, bara lite så han fattar knappt vad eleverna säger heller.

Han är typ kåt på tjejerna i vår spanska klass, han blir alltid glad av att tjejerna kommer o ber om hjälp, och han favoritiserar tjejerna totalt över killarna som behöver hjälp.

 

Hoppas han får sparken, rena miraklet att jag klarar engelska proven bra, fast iförsig är de knappast på grund av honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min värsta lärare jag nånsin haft kallar jag Kärringa Pip för att hon har sån pipig röst. Hon hatar mej och nåra andra killar i min klass. Jag var borta från skolan för ett tag sen och en av mina bästa kompisar sa; f*n va tråkit att inte Petter e här... å då blev han utslängd ;) . Sen så bad han om en ny anteckningsbok men hon gick aldrig och hämtade någon utan hon sa att han inte alls hade sagt det medan 3 i vår klass hörde han säga det till henne. Ingen i vår klass lär oss ett skit utan småmobbar henne istället :D . Men det är för att hon är så j*vla kass som vi inte lär oss nåt. Och så e hon jävlit taskig oxå men jag orkar inte skriva mer :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*!!* *!!!!!* *!!!!!!!!!!!!!* *SHIT, RUN FOR YOUR LIVES!!!!*

 

Namn: **********

Gillar att: Skryta om sin man som var världsmästare i stavhopp eller vad f*n det nu var...

Gillar inte: Att bli så j*vla ägd som hon blev när vi hade henne.

Personlighet: Diskriminerande - tjejerna i klassen fick göra vad dem ville medans killarna var tvungna att ha matte!!!

Övrigt: Vi "jagade" iväg henne till tyskland den jäveln. :evil: :kung:

Redigerat av Coojo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en gympalärare, när vi ska köra spökboll för typ femtioende gången säger han alla regler igen. Plus att han upprepar allt igen typ, sen vid slutet säger han "vi skulle hunnit med mer om ni hade lyssnat bättre" alla hatar han!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e något fel på min Cp data arggh!!!!

borde spränga den!!!

hehe hur går det med malin :lol:

 

?????????? fel tråd antar jag... Och när du pratar om denna "Malin" säg gärna vem det är som du frågar. Annars lär ju inte ens han fatta :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Vår värsta lärare är slöjdläraren i trä.. Om han tycker sakerna blir fult så bryter han sönder dem -.-"

 

hahahaha, bra lärare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Deviant

Jag har två lärare jag skulle vilja berätta om. Först är det Stefan som är vår träslöjdslärare egentligen, men vi har honom i Historia nu också, dessutom har vi honom på alla fredagar. Gör man minsta lilla så får han världens utbrott. Jespers mobil ringde en gång, och han ba skrek ut typ "Stäng av mobilen, jag undervisar här.", sedan åkte han ut från klassrummet. Jag råkade ramla på en stol vid lunchen två gånger, och då(när det var rast) bad han mig sitta kvar. Han frågade varför jag höll på som jag gjorde, och jag hade inte någon vettig förklaring så tog han upp mig till ett klassrum där han fick ett utbrott på mig typ. Dessutom favoriserar han folk, till exempelt har han sagt till Hannes i min klass att han är typ hans favoritbarn i slöjden. Ber dessutom alltid en annan kompis göra en massa saker åt honom osv. osv.

 

Sedan är det en lärare som heter Anders. Han går runt och slår folk som han inte gillar. Jag vissalde till exempelt lite i skoltrappan och han sa att jag skulle hålla tyst, jag fortsatte vissla med en lite tystare ton och då smäller han till mig på bröstet. Dessutom har han slagit Hampus på nosen och Katja på smalbenet, sedan var det någon till..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...