Gäst Elite Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Tjenare, jag undrar hur man får denna armor på lvl 60: Svar uppskattas! Redigerat 23 Juli 2006 av Elite
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Har du namnet på den? annar kan du ju kolla lite påhttp://wow.allakhazam.com/dyn/items/weapons.html annars vet jag inte :/
Gäst Elite Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Den heter Judgement Armor och används utav Paladin. Men finns det ingen som vet hur man får tag på den?
Gäst DonKeN Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 (redigerat) www.thottbot.com is your freind, jag är avundsjuk på pallys eftersom dem kan ha bättre armour än warriors :( Eller så har jag fel. Redigerat 8 April 2006 av Puck0
DarkBlack_Angel Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 Jag har aldrig sett den armorn även om jag är nära lvl 60, verkar vara sällsynt . Den är cool, men draken är nog djupt förvarad och stark.
Spliffor Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Den armorn kan droppas i Molten core,Black wing lair,Onyxias lair vilket är en 40 man raid instance och det är få som har hela Judgment
Gäst DonKeN Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Bara så ni vet så spelade jag igår på servern stormreaver så såg jag en Dwarf paladin med en sån. Han hade hela settet. Kan nån svara på den här frågan. Vilken class kan ha bästa armourn i spelet? Paladin eller Warrior?
Offline Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 Judgement Crown - Onyxia (Onyxia's Lair) Judgement Spaulders - Chromaggus (Blackwing Lair) Judgement Breastplate - Nefarian (Blackwing Lair) Judgement Bindings - Razorgore the Untamed (Blackwing Lair) Judgement Gauntlets - Firemaw, Ebonroc, Flamegor (Blackwing Lair) Judgement Belt - Vaelastrasz the Corrupt (Blackwing Lair) Judgement Legplates - Ragnaros (Molten Core) Judgement Sabatons - Broodlord Lashlayer (Blackwing Lair) Och man kan inte säga vilket sätt som är 'bäst' av Warrior setten och Paladin setten.. Det är ju anpassat till klassen.
Rekommendera inlägg