Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hej allihopa jag har en liten fråga när man har fått det avbrutna svärdet ska man ju vissa det för den stora gorgon som säljer sådan svärd men han vill inte tita hur gör ja han reagerar inte när jag håler upp det för honom snäla hjälp fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 då har du nog missat nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 nej vadå ska man klara nåt vist tempel elller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 du måste nog klara fire temple innan du kan fortsätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ok fatar ska göra det snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 men Faraoes wind kan man ta utan att vara stor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vad menar du med det :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 asså man behöver inte vara stor för att ta den...jag tog den efter att ha klarat lord jabu jabu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 efter jabu jabu men liten eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 det är den stora goron uppe på death mountain! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 vad menar du me de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 vad menar du me de antagligen att man får biggoron sword av honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg