0014 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 OBS. kom ihåg att vara förberedd med att galoppera iväg med epona och att du inte får teleportera "warpa" dig någonstans Man kan varpa sig till Lake hylia för att få gLOSÖGONGRODAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 nej de kan man inte, tiden går ut, man har bara en sek när man kommer fram till lake hylia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag har ju gjort det själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jaha, men jag kunde inte de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 okej....i min guide står det också att man kan varpa sig dit på en tiondelssekund (snabbt..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 VA? hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 det undrar ja me jag har inte lyckats så snäla beräta hur jag fick rida ditt med epona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 VA? hur då? asså om man spelar Serenad of water varpar man sig på på Ungefä en tiondels sekund till lake hylia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 alla låtarna som e färgade och e på andra raden (när man klickar på start) e Warpsånger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 nää...det menar du inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 vadå? det vet väll ente alla! du behöver ente reta mig! nu bler jag sur! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jo, men det är ju klart att Nästan alla vet att de färgade är Warplåtar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg