Maximus93 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 jag vill gärna ha lite hjälp om vem mer jag ska ha i mitt team jag har redan tyranitar 64 hitmonlee 52 steelix 50 altaria 40 lapras 44 jag vet inte vem den sista i mitt team ska bli :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag tycker att du ska ta bort altaria och lägga in flygon och metagross! x) det e bara vad jag tycker men det skulle nog bli ett ganska bra team tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag tycker inte att du ska ta bort Altaria. Det du behöver är en stark eld Pokémon. Byt till dej en Growlithe från FireRed/LeafGreen och ge den en Firestone så blir den Arcanine. Träna den sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ja men då skulle han kunna lägga in Flygon, för det är en stark eld pokemon. den e faktiskt väldigt stark om man EV tränar den även om du kanske inte tror det... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 metacrooss lr salamans:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Är Flygon en eld Pokémon? Ta isåfall bort Altaria och lägg till Flygon och Metagross. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 e inte flygon ground...? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jo det är den. Men när jag tänker efter har jag för mej att Flygon kan lära sej eld attacker också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ja men den e ingen eld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 den är en Flying/Ground pokemon som kan lära sig eld attacker :rambo: så den är ganska bra efter som den kan lära sig 3 typer av attacker! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Den är Ground/Dragon. Den kan lära sej Dragon, Ground och Eld attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 flygon är as-bra med flamethrower ju! och den kan lära sig blizzard, normala attacker,giga drain och många fler, så det blir minst6 olika sorter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg