ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 här är en bild jag har gjort :P http://img221.imageshack.us/my.php?image=adf4kq.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 här är en bild jag har gjort :P http://img221.imageshack.us/my.php?image=adf4kq.png snygg bild, men varför spindeln är där, det fattar jag inte <_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 It's a long story.... Jo, så här var det: Jag spawnade en Ant Guard och började fightas emot honom, och vann :gitarr: Sedan så spawnade jag Alyx, som hamnade till höger om dörren, sedan så spawnade jag massa andra fiender, men dom vart alldedes för många, så jag stängde av AI:n, och så spawnade jag mass Combine Elites, sedan så ställde jag mig för att titta på den roliga matchen då jag upptäkte - Vilket screenshot detta skulle bli!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 @ bloodman: Haha, den var bra gjord :D. ok jag ska vara ärlig,det e inte alls svårt eller jpbbigt att göra den, det e bara att spawna en combine och sedan använd Ballons i fötterna/händerna och han flyger automatisk upp i himlen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 @ bloodman: Haha, den var bra gjord :D. Nee, menar du det? Fy f*n vad värdelös... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 @ bloodman: Haha, den var bra gjord :D. exakt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Jag har iallafalla en serie här,den tog halv lång tid att göra! men den kanske inte e så bra. jag är nöjd med den! (på sista bilden,läs i ordning 1. 2. 3. osv...) och klicka på sista bilden för att se tydligt! Redigerat 16 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 :lol: HAHA! den va bra! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Gör en bättre själv? bara att ta en bild på gm_construct utan nåt i den så är den bättre än era. Skaffa ett liv? kanske, ni kanske kan skaffa lite smak, ni ser nån skitbild gjord på 14.7 sekunder, knappt rolig eller nåt o tycker den e "skitrolig" eller "f*n va bra!" Man kan f*n spy på er. Förresten finns BRA garrysmod comics o sånt på www.phwonline.com De är så myckey bättre än alla era tillsammans att era knappt skulle existera i jämförelse. -EDIT- Förresten, JA jag måste vara kaxig, det är för att jag har RIKTIGA åsikter om saker som ni tycker är rent fantastiska. PontarN o Boba-Fett, ni tyckte en bild på en j*vla combine soldat me en balong i vardera lem är "rolig bild " (roligt, mm mycket) "Haha, den var bra gjord" (mm jätte!), det är nåt jag kan skratta gott åt. ooh, vilken tuffing ! du är så j*vla tuff så jag nästan blir lite avundsjuk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Ok va faan är garys mod?? haha... den bilden som var bra var den med zombien och anledningen till att inte kaktus fattade den var p.g.a att han inte spelat hl2 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Ok va faan är garys mod?? haha... den bilden som var bra var den med zombien och anledningen till att inte kaktus fattade den var p.g.a att han inte spelat hl2 eller? Haha? Han gillar faktist Valves serie väldigt mycket. Han köpte HL2 på dagen det kom ut, men det har väl inget med saken att göra om att han inte spelat HL2 eller ej? Förresten "bloodman" din serie är verkligen värdelös, dom andra säger väl att den är bra då dom tycker synd om dig, om det inte är så har dom ingen smak och/eller har ej läst en >>SKAPLIG<< serie då din var som sagt, värdelös. Redigerat 16 April 2006 av The_Kebab_Lord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg