SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 tja! jag är i pokemonligan och kan inte klara alla dom plz säg vad jag ska göra jag börja med caharmander och har charizard i lv 66 och kan inte klara av alla SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 tja! jag är i pokemonligan och kan inte klara alla dom plz säg vad jag ska göra jag börja med caharmander och har charizard i lv 66 och kan inte klara av alla SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( öhh, lvla din andra pokemon? varför skriver du om ett GBA spel i GB/C forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 DET DU!!!!!!!!!!!! :meddum: :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) DET DU!!!!!!!!!!!! :meddum: :meddum: :meddum: Ja vissa har det inte lätt... 1. Fel forum. 2.Försök att formulera dig lite bättre. 3. Har du bara Charizard? Redigerat 11 April 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Kan inte en moderator flytta den här tråden snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 DET DU!!!!!!!!!!!! :meddum: :meddum: :meddum: bli lte äldre så du fattar va vi skriver då. ända sättet är att lvla finns inget annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Förstog du inte vad han skrev? Redigerat 12 April 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 shut up! :meddum: :meddum: :bah: :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Det är ju bara att levla dom ffs! Redigerat 12 April 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 vad kan du ra stick oc ****** din m*m*a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) okej tack för den...?Visste inte att 8 åringar kunde såna ord. Redigerat 12 April 2006 av tvspelsrobert3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Lugn nu. Skriv dina attacker. Lär din Charizard Earthquake, Swords Dance och Body Slam, och behåll Fire Blast/Flamethrower, som du antagligen redan har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg