Manikku Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Hur många märken har ni tagit på luftgevär?? Jag har tagit: Brons (sittande med stöd) Silver (sittande med stöd) Guld (sittande med stöd) Guld med 1 stjärna (sittande med stöd) Guld med 2 stjärnor (sittande med stöd) Guld med 3 stjärnor (sittande med stöd) Brons (sittande med rem) Silver (sittande med rem) Brons (stående) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 inte ett enda jag skjuter bara med lufgevär hemma och jag är rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 skjuter inte luftgevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 rika cena, då behöver du inte säga de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 skjuter bara hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 'Min mamma sköt när hon var liten hon har vunnit många priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag skjuter bara på sommarn vid sommarstugan! Madde, du verkar vara rätt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag har sjutit lite hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 min kompis har en soft aitgun :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 min kompis har en soft aitgun :P Verkligen samma sak.Jag skjuter luft pistol. Eller har skjutit rättare sagt :) träffade varje gång har en stadig hand vettni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Hur många märken har ni tagit på luftgevär?? Jag har tagit: Brons (sittande med stöd) Silver (sittande med stöd) Guld (sittande med stöd) Guld med 1 stjärna (sittande med stöd) Guld med 2 stjärnor (sittande med stöd) Guld med 3 stjärnor (sittande med stöd) Brons (sittande med rem) Silver (sittande med rem) Brons (stående) det är ju skit tråckigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Hur många märken har ni tagit på luftgevär?? Jag har tagit: Brons (sittande med stöd) Silver (sittande med stöd) Guld <----- var påväg mot denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.