nico Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jao, söker en liten typ Dance/Trance låt. tror inte de sjunger så mkt i den men jag har försökt spela en bit av den som jag sparade som midi som du hittar nedan. tror någon ska kunna lista ut vilken det är med hjälp av den. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 ååå de e ju den, den äger men ja kommer inte på vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Känner igen den..har den förmodligen på datorn...låter som den är hyfsat gammal...typ 90-tal. Du kommer inte ihåg några andra band/låtar från samma tid så man får nåt å koppla det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 dance 90 tal... jaa du... Snap kanske då? kommer inte på alltför många.. Axwell kanske fanns på den tiden också... ska se om jag kan fixa en bättre bit, tror de använde den i programmet Popstars för väldigt länge sedan... har ett inspelat avsnitt nämligen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Njaa..kanske mer i mitten eller slutet på 90talet då...tror 2 Unlimited (originalbandet alltså), snap å sånt var före den här... f*n va irriterande..det står helt still...är 100% säker att jag har låten. Nu har eiffel 65 fastnat i huvet..får ge upp tills det släpper.. Fick ta hjälp av eliten...Solid Base - Push It..visste att jag hade den på datorn.. Dom sjunger mycket i originalversionen...sjunger mycket mindre i techno-remixen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 thanks! vågar man fråga vem du tog hjälp av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.