Arcanum Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vilket e de bästa shootingspelet? ja funderar på å köpa nåt, men vilket?? vad har ni, å vad går dom ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag har några, bl.a. Medal of Honor Risning Sun som man krigar mot japaner i andra världskriget, bra spel. Verkligt. Annars är James Bon: Nightfire jätte bra. Fast jag funderar på att köpa Ghost Recon, verkar bra det med. Eller True Crime - Streets of L.A., Metal Gear Solid 3 Snake Eater, Driver 3 eller Mafia. En del spel som jag har skrivit in där har dock inte släptts ännu.. oj glömde, James Bon: Everything or Nothing verkar bra det med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men köp nåt som är ute istället.=P Typ MGS2 eller James Bond:Nightifre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men köp nåt som är ute istället.=P Typ MGS2 eller James Bond:Nightifre. Men det skadar ju inte för han att vänta och se vad det kommer ut för bra spel.. Men James Bond: NightFire är bra. Eller MoH: Rising Sun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 eftersom jg bara har spelat 2 spel och de är Timesplitters och Goast Recon och då tycker jag att Goast Recon var mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 timesplitters e bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Medal Of Honor Rising sun e bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Nej jag tror Ghost Recon är bättre. Och Rising Sun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Men har beställt JB:EoN till 26feb. Och MG3:SE kommer jag beställa när jag har pengar att betala farsan för spelet eftersom jag själv INTE har et kort att själv betala med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 PÅ ghost Recon så e d synd att man inte ser vapnet...jag tappar lite känsla för feeling när jag ska skjuta då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 PÅ ghost Recon så e d synd att man inte ser vapnet...jag tappar lite känsla för feeling när jag ska skjuta då :D håller med dig på den biten, men annars så är det ju bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 A det e kul...det e soft att man kan bestämma vart folket ska gå...hihi jag brukar leda dom mitt i fiende mar...(då slipper ju jag skjuta..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg