Arcanum Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 vilket e de bästa shootingspelet? ja funderar på å köpa nåt, men vilket?? vad har ni, å vad går dom ut på?
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jag har några, bl.a. Medal of Honor Risning Sun som man krigar mot japaner i andra världskriget, bra spel. Verkligt. Annars är James Bon: Nightfire jätte bra. Fast jag funderar på att köpa Ghost Recon, verkar bra det med. Eller True Crime - Streets of L.A., Metal Gear Solid 3 Snake Eater, Driver 3 eller Mafia. En del spel som jag har skrivit in där har dock inte släptts ännu.. oj glömde, James Bon: Everything or Nothing verkar bra det med.
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Men köp nåt som är ute istället.=P Typ MGS2 eller James Bond:Nightifre.
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Men köp nåt som är ute istället.=P Typ MGS2 eller James Bond:Nightifre. Men det skadar ju inte för han att vänta och se vad det kommer ut för bra spel.. Men James Bond: NightFire är bra. Eller MoH: Rising Sun.
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 eftersom jg bara har spelat 2 spel och de är Timesplitters och Goast Recon och då tycker jag att Goast Recon var mycket bättre
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Nej jag tror Ghost Recon är bättre. Och Rising Sun.
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Men har beställt JB:EoN till 26feb. Och MG3:SE kommer jag beställa när jag har pengar att betala farsan för spelet eftersom jag själv INTE har et kort att själv betala med.
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 PÅ ghost Recon så e d synd att man inte ser vapnet...jag tappar lite känsla för feeling när jag ska skjuta då :D
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 PÅ ghost Recon så e d synd att man inte ser vapnet...jag tappar lite känsla för feeling när jag ska skjuta då :D håller med dig på den biten, men annars så är det ju bra
VirreN Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 A det e kul...det e soft att man kan bestämma vart folket ska gå...hihi jag brukar leda dom mitt i fiende mar...(då slipper ju jag skjuta..)
Rekommendera inlägg