Guggo Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Mycket givande inlägg. Du tycker inte du borde motivera lite ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Nja jag gillar inte att motivera folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Då borde du kanske inte vara här...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Nja jag gillar inte att motivera folk. du kanske borde motivera dina egna åsikter iallafall. Eller göra som fusion sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Varför ska jag inte vara här bara för jag inte gillar att motivera folk? Guggo det är precis vad jag gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Du förstår, en debatt handlar om att båda sidor säger vad de tycker, och varför de tycker så. Säger man inte varför man tycker på ett visst sätt så är det ingen debatt, alltså hör det inte hemma i debatt forumet. Föstår du inte så föreslår jag en ordbok. Hursom helst så slutar vi få off-topic nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Bra svar ni ger. P.g.a det låser jag tråden. Tråd urspårad/ingen debatt i det. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg