Chaos Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Hej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 vem bryr sig om du äger! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Väldigt onödig tråd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Hej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool: menar du inte att du tar så på crit med eviscarate(stavning)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Hej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool: nästan rätt (Eviscerate) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Hej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool: :P nästan iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Lol Chaos? Jag är lv 14 och tar 150 i crit utan någon spell attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Hej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool: tror inte det <_< jag har en lvl 35 tauren hunter där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Hej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool: NEJ! med SINISTER STRIKE tar jag ungefär 140, eviscerate tar jag ungefär 200-230 eller nåt sånt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Hej! Jag har en lvl 19 Gnome Rogue på Bronzebeard. Den heter Castenada. Jag tar ungefär 140 på Sinister Strike crit, om du har en bronzebeard horde eller alliance, jag möter dig gärna i WSG om du är horde (känn dig ägd) eller duellerar dig om du är alliance. :cool: okej, min vän critade 900+ med eviscerate igår :P (40 gnome rogue) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag crit som högst med den där attacken eviscrete har 120 e i lvl 10! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Jag har critat 412 med Execute (lvl 32). Redigerat 11 April 2006 av Flagg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg