SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 tja! igen jag är rätt ny här så jag vet inte riktigt hur det går till här så här är några frågor 1:hur skaffar man en bild? 2:hur lägger man till nyheter och fusk kostar det eller? 3:hur skriver man medelanden till olika spel fusk :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 De hära borde du skrivit i fuska.se.. tror jag.. men gå på Min kontroll panel så borde du hitta.. ;) nej de kostar inte.. fast man FÅR fuskamynt som du nu har 150 av.. man får 50 sista frågan fattar jag inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Om du menar kommentarer (fråga 3) så trycker du bara på texten "Kommetera det här fusket!" och skriver en kommentar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 http://forum.fuska.se/index.php?act=Help Allt du behöver veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Så bra då. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg