Twix Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 hur ska man göra när man har kommit till de stora kriget?? jag sparkar ner stegarna hela tiden men det tar ju aldrig slut. det kommer ju bara me :( :huh: r och mer
Gäst Spelnisse Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Ehh det finns inget att göra det e bara att köra hårt!! :D
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 du klarar det så småningom
Scones Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 hur ska man göra när man har kommit till de stora kriget?? jag sparkar ner stegarna hela tiden men det tar ju aldrig slut. det kommer ju bara me :( :huh: r och mer Ett tips är att det kommer fler gubbar i mitten än ute på kanterna. :)
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 e konungens återkomst kul??
rockoo Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 mycket för enkelt :P om man vet hur man gör <_<
Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Det skulle va massa mer banor!Men...vissa saker i spelet e absolut inte som i filmen te.x att på första banan med Legolas elle dom andra tvås väg när man kör mot spökena och dödar dom det e helt fel! :angry:
Twix Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Februari 2004 jag har sett alla filmerna och ska köpa konungens återkomst när jag klarat två tornen :)
Gäst Spelnisse Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Till Xbox inte Pc va?? på Xbox kan man köra två men inte till Pc! :)
Rekommendera inlägg