blazeman Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) okej jag har pratat med min pappa som recomenderade guild wars och vi gick in på en sida och skulle beställa det men plötsligt så upptäckte jag att det fanns fler att välja på.finns det en du recomenderar att jag ska köpa jag vill gärna beställa det nu så jag kan spela så fort som möjligt.jag skulle bli mycket tacksam!! :) Redigerat 10 April 2006 av blazeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 jaså??,,,jag trodde det bara fanns ett ...vart var du inne och kollade?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Det dyratse är alltid det nyaste och bästa så ta det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazeman Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Det dyratse är alltid det nyaste och bästa så ta det ;) hahahe errm ja men jag vill bara ha det ursprungliga orginalet...men aa det är sant :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Den ursprungliga heter ju bara Guild Wars så köp den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazeman Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 okej jag har pratat med min pappa som recomenderade guild wars och vi gick in på en sida och skulle beställa det men plötsligt så upptäckte jag att det fanns fler att välja på.finns det en du recomenderar att jag ska köpa jag vill gärna beställa det nu så jag kan spela så fort som möjligt.jag skulle bli mycket tacksam!! :) okej tack för alla :P svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.