black_eagle Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 jag har frågat det här på gamla fuska.se men det är ingen som vet men vet nån vad jag ska göra? jag har kommit till xian och INTE tagit force och vägen till altin är blockerad med någonting utanför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 snälla kan nån svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Xian är den staden där dom kan kamp sport va? Om det e det så ska jag försjöka ta reda på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Det var en stund sen jag var där och nu ligger jag på sista bossen. Kan du förklara lite mer detaljerat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 ja det är den där karate sraden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 jag är inte säker men det ska nog finnas en grota så man kommer förbi stenarna men jag är inte 100% säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 kolla här http://hometown.aol.com/animemaster6500/GoldenSun.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 ja ska förlklara lite mer den staden kommer efter mogall forest och altlin är det nåt som blockerar för och där nedanför finns det en gråta men den är blockerad av stenar jag vet att man skulle tagit force men jag har missat den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 kolla här http://hometown.aol.com/animemaster6500/GoldenSun.html jag har ju inte tagit force så det står inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 ta force da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 ta force da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 jag ska men det går ju inte att komma tillbaka från mogal forest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg