Trasheye Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 mitt nes e alltid segt att starta...man måste hålla på 30 min innan man kan köra igång och då har man redan tröttnat.... antar att det e fler som har problem med detta?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 mitt nes e alltid segt att starta...man måste hålla på 30 min innan man kan köra igång och då har man redan tröttnat.... antar att det e fler som har problem med detta?... förmodligen bara för att den inte använts på länge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 mitt är gammalt och iblsn funkar det inte första gången jag ska starta ett spel men det beror nog mest på min gamla 14 tums TV (min data skärm är större :P ) men att det tar lång tid att starta är inte nåt som är för mej :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Det är ju halva "nöjet"med NES, att man måste hålla på och försöka få igång det tet bra tag. Fast det finns en bra bot, nämligen att byta connector. Har inte gjort det själv, men jag har hört att det ska kosta mindre än 200 kr och att man ska kunna göra det själv. Efter det ska NESet funak som en dröm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 det kan också vara spelet och då är det bara att blåsa på nu vard man ska kalla det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 har hört nån stans att det inte är bra att blåsa i kasseterna... men det funkar ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Egentligen är det blåsa i kasetterna man absolut inte ska göra, därför att det kommer alltid lite saliv när man blåser, och saliv går inte bra ihop med chipet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 mm, det va de jag hade hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg