Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Om ni vill ha en bra skiva så ska ni köpa det mest sålda dödsmetal albumet någonsin(tror jag?) Rapture med det amerikanska bandet Morbid Angel. Riffen som deras gitarrist Trey Azagoth gör är bara för grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Eller möjligen Meshuggah's Destroy Erease Improve ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Meshuggah är ju ochså grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Meshuggah är ju ochså grymma Har aldrig fastnat för meshuggah's tyska synth liknande musik. In Flames säger jag! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Meshuggah är ju ochså grymma Nä nu blir jag nästan upprörd här ! :PTysk syth ? snarare svenskt "baseffekt"-metal Meshuggah is the real shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Bassen i Meshuggah är ju bara för grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Man kan tro att det är trummor som ibland går i 200 km/h men det är faktiskt bassträngen som fladdrar med ett ovanligt ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Spelar han 5-strängad bas i Meshuggah eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 (redigerat) bra med denna tråd..man får reda på många nya band=)..som jag alldrig skulle ha hört talas om förut... uniklubi....finland....älskar finland Redigerat 2 Maj 2006 av son-goten master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 är pantera något att ha lr???.. :/. sorry för dubbel inlägg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 är pantera något att ha lr???.. :/. sorry för dubbel inlägg!! Självklart =P Har bara några låtar med dom men dom låtarna jag har är bra. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.