Trasheye Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 coolt=)...någon som ska på någon cool konsert snart??...va någon på in flames föressten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Damn, ville så gärna gå på close up festivalen å se opeth & blindside mm ,men det var åldersgräns på 18 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Damn, ville så gärna gå på close up festivalen å se opeth & blindside mm ,men det var åldersgräns på 18 år.. Vilken otur. Min brorsa var på en konsert med det engelska dödsmetal bandet Bolt Thrower i Göteborg i fredags med några kompisar fast jag ville inte hänga med för jag gillar inte dem så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Damn, ville så gärna gå på close up festivalen å se opeth & blindside mm ,men det var åldersgräns på 18 år.. Vadå finns det någon konsert som man inte vill gå på ? Som är metal vill säga ?Alltid kul att flyga lite i publiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Nu i efterhand så ångrar jag lite att jag inte hängde med för det var en ganska bra konsert sa min brorsa och det var två förband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Självklart är man det! Kan man vara något annat? ;) Frågan är hur man kan vara det. Musiken är ju vidrig... hur kan ni människor gilla sånt här skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Självklart är man det! Kan man vara något annat? ;) Jaså... då kan du ju tala om för oss vad du tycker om för musik så vi kan klaga på dig eller så kan du sticka från tråden eftersom du inte har här att göra. Redigerat 17 April 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Självklart är man det! Kan man vara något annat? ;) hehe..bra sagt.. va inte slayer på hultsfred förra sommarn?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 är det ingen som lyssnar på Symphony X???om inte så måste ni bara skaffa albumet The Odyssey ett måste i hårdrockssamlingen....Rock On kids Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Självklart är man det! Kan man vara något annat? ;) Därför att musiken är äckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 de är bara vissa hårdrockslåtar som är bra. men de flesta är inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 är det ingen som lyssnar på Symphony X???om inte så måste ni bara skaffa albumet The Odyssey ett måste i hårdrockssamlingen....Rock On kids Jag har en dröse skivor hemma som inte används särskilt mycket nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.