KazeN Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P Hm... okej... Jag har sett på en källa - kan inte hitta den för tillfället - där sony håller på att ordna en kontroll lik "revmoten". Lite dålig stil om du frågar mig men du kan inte ta och säga att PS3 äger revolution innan du har fått några försäljningssiffror från båda konsolerna. BTW: Tror du menar blu-tooth? Dock kommer ju revolution inte stöda HD-TV vilket är ganska dåligt iofs. Men med hjälp av detta kommer det bli billigare att utveckla spel som gör att de kommer sälja spelen billigare än vanligt och de har redan sagt att revolution ska bli den billigaste av alla konsoler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P Det i fetsil är den enda dåliga jag har hört hittills om konsollen, men nu när du skrev att spelen blir billigare så blev det dåliga nästan bra. Köper man en rev kan man köpa många spel innan man är uppe i priset som xbox och ps3 har/kommer att ha utan spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P den har bättre spel och mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 PS3 kommer äga REV ps3 har blu-ray och blu-thoof(stavning?) kontroller :P Har? Den har inte ens kommit ut än. Alltså kan den inte ha bättre spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg