RaXeZ Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Hej jag skaffade Gudfadern spelet igår, men har fastnat på ett ställe... Jag är på uppdraget då Michael Corleone skjuter Sollozzo & sen ska man skjutsa honom till hamnen som ligger i Hell's Kitchen. Vart är hamnen??? har letat flera gånger men har inte hittat vägen dit :blink: Någon som vet vägen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Använd radarn. Efter varje sväng kolla på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag har en snabb fråga: är gudfadern typ som ett GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Ja det är det. Fast roligare!!!!!!! Man kan få fram filmklipp från filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag måste bara köpa det! fast det är kanske lite mer so mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Kanske det... (har inte kört Maffia) Men jag råder dej att köpa det, för det e askul!!!! FÖRRESTEN DENNA TRÅD KAN LÅSAS!!!!! Klarade uppdraget idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Ja det är typ som mafia fast mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag ska köpa det i födelsedagspresent till mig själv, jag fyller snart år ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Ja det är typ som mafia fast mycket bättre Om det är bättre än Mafia så måste det vara grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det ser juh häftigt ut, fast får man göra sin egna gubbe? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Vad jag har fattat så får man inte göra sin egen gubbe, men man får välja vilka kläder och vilken frisyr han har o.s.v. ungefär som på GTA SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.