Zeem Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vilken homebrew tycker du e bäst? Skriv tex inte bara " UMD EMULATOR!!!!!!!!" Utan skriv tex : UMD emulator. Man kan spela backuper av sina köpta spel från minneskortet. Det vlir mkt kortare laddnings tider och du kan ha upp till 5 spel med dig samtidigt, och du slipper skivor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag har ju inte homebrew men jag tror att umd emulator (som du beskrev) är det jag skulle använda det mest till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 umd emulator är taget så ja lua player som gör så att du kan köra .lua filer Väldigt användbart om du har massa såna liggande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilja90 Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag använder ps2,gba,n64,nes mm och kan spela alla sorts spel på min psp. skit coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zeem_ Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 inte ps2 och m64 :-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 hmm trots allt så det nog eloader för firmware 2,6 har fått den och funka perfekt aså f*n va bra har massa emulatorer och grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg