Dark Link Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Men dom kan slåss och rulla! Och en dekububbla käns inte på en Goron! Nej, men en Zora vinner nog mot en Goron. En Goron har inte precis världsrekord i snabbhet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Men dom kan slåss och rulla! Och en dekububbla käns inte på en Goron! Nej, men en Zora vinner nog mot en Goron. En Goron har inte precis världsrekord i snabbhet... <{POST_SNAPBACK}> Om dom rullar med taggarna på en Zora är den död... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Men den kommer missa eftersom en Zora är snabbare <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Men den kommer missa eftersom en Zora är snabbare <_< Mjo... Kanske det... Men Goroner e iaf gulligare! :D Och Gerudos är coola med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Känns som om det e lite mycket off-topic nu... Jag skulle vilja se ett tempel där link har en motståndare; typ en Shadow Link. Om Shadow Link t.ex. tog kompassen, måste man söka efter han, och döda han för att få den. Templet är en stor labyrint, så man kan lätt gömma sig. Och försten till templets boss har vunnit. Redigerat 13 Juni 2006 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Känns som om det e lite mycket off-topic nu... Jag skulle vilja se ett tempel där link har en motståndare; typ en Shadow Link. Om Shadow Link t.ex. tog kompassen, måste man söka efter han, och döda han för att få den. Templet är en stor labyrint, så man kan lätt gömma sig. Och försten till templets boss har vunnit. Det var det jag föreslog på sida 6... <_< Förrutom det med labyrinten, det verkar asdrygt. Förresten, vem vill ha kompassen? Det är bättre att han har typ Boss Key. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Känns som om det e lite mycket off-topic nu... Jag skulle vilja se ett tempel där link har en motståndare; typ en Shadow Link. Om Shadow Link t.ex. tog kompassen, måste man söka efter han, och döda han för att få den. Templet är en stor labyrint, så man kan lätt gömma sig. Och försten till templets boss har vunnit. Det var det jag föreslog på sida 6... <_< Förrutom det med labyrinten, det verkar asdrygt. Förresten, vem vill ha kompassen? Det är bättre att han har typ Boss Key. <{POST_SNAPBACK}> Det behöver inte vara Shadow Link, det kan ju vara en annan motståndare med <_< Labyrint e bra. Man kan gömma sig, och man måste söka upp den andre Kompassen var bara ett exempel, han kan sno alla kistor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (Quazar @ 14/06-2006 23:53:56) Känns som om det e lite mycket off-topic nu... Jag skulle vilja se ett tempel där link har en motståndare; typ en Shadow Link. Om Shadow Link t.ex. tog kompassen, måste man söka efter han, och döda han för att få den. Templet är en stor labyrint, så man kan lätt gömma sig. Och försten till templets boss har vunnit. Det var det jag föreslog på sida 6... <_< Förrutom det med labyrinten, det verkar asdrygt. Förresten, vem vill ha kompassen? Det är bättre att han har typ Boss Key. <{POST_SNAPBACK}> Det behöver inte vara Shadow Link, det kan ju vara en annan motståndare med <_< Labyrint e bra. Man kan gömma sig, och man måste söka upp den andre Kompassen var bara ett exempel, han kan sno alla kistor <{POST_SNAPBACK}> Om man ska gömma sig låter det som att man är Dark Link (shadow link) och det låter som 2-player och det kommer inte finnas...eller? Och hur många fiender har du sett i Zelda som springer och gömmer sig hela tiden? Särskilt en som Dark Link som är väldigt stark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 hahahhah.....här snackar ni om att ni vill ha en massa bossar (som ja tycker kommer bli lite överdrivet med bossar sen :visslar: ) sj tycker ja att i nån tempetl lr vissa så borde man kunna köra me nån annan, inte som 2 players utan me en annan gubbe som i WW. t.ex taket rasar på en tempel i Link blir fast så måste man byta gubbe o rädda link sen byter man tebax till han osv så kan man sammarbeta till slutet av templen :cool: skulle va cool om man kunde göra sammasak me bossar oxo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hahhaa.... Jag kan inte sluta skratta!!! En darklink som springer och gömmer sig hela tiden.. Hahahaha den var bra xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 förresten vem komer va sista bossen??..ganondorf igen?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det är det ingen som vet. Man tror att det kan vara Ganondorf men det kan vara en helt ny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg