Hoppa till innehåll

Tempel I Twillight Princess


Svedda
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN
det vore kul att ha ett tempel i ett moln och för att komma dit så måste man klättra uppför ett högt berg eller nått

:huh: Ok, isåfall ska det vara sista templet...eller näst sista. Det finns ju ett berg i Hyrule: Death Montain och man ska ju in i Hyrule. Undrar om Gorons och Zoras finns i Twilight Princess?

Jag har iaf sett att link slåss mot en goron i trailern till spelet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Huh? Jag trodde Goroner var på de goda sidan.

Hursomhelst, så tycker jag att templet ska vara stort, så man får utforska mycket yta. Det ska vara lite labyrintaktigt på vissa ställen så man får klura ut rätt väg. Det ska finnas många gåtor ( pussel ) och man borde behöva använda lite logiskt tänkande ibland, nåt som man nästan aldrig brhöver sig av i tidigare zeldaspel.

Och sen så borde fienderna vara svåra. I andra spel så dör dom av 2-3 hugg.

Det borde också finnas bossar som kräver att man verkligen anstränger sig, de de borde ha lite högre AIQ-förmåga än tidigare, der borde kunna anpassa sig till spelarens stridstaktik så att man får lite omväxling. Typ så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 07/05-2006 01:47:10)
(Dark_samus @ 04/05-2006 21:10:14)
Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. 

<_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart.

men tänk på om alla tempel e så där,,,,,,, tänk om de e misnt 8 tempel (kanske fler) o alla e skiiitsvåra <_<

hur kul blir det att spela sen då ;)

 

Men lol, tror du att de skulle göra 8 tempel med konstig gravitation?

Han menade att ett tempel skulle ha det.

 

Vore kul med det, men för likt Water Temple i OoT. Flyter vanligt och sjunker med Iron Boots, ungefär samma princip.

när sa jag att de skulle göra 8 gravitations tempel ;)

de ja menar e att de ska finns några tempel som e skiit svåra......några som e mellan o typ kanske 1 lr 2 som e lätta (typ de första templernaa för de som spela zelda för första gång o sånt)

 

Huh? Jag trodde Goroner var på de goda sidan.

Hursomhelst, så tycker jag att templet ska vara stort, så man får utforska mycket yta. Det ska vara lite labyrintaktigt på vissa ställen så man får klura ut rätt väg. Det ska finnas många gåtor ( pussel ) och man borde behöva använda lite logiskt tänkande ibland, nåt som man nästan aldrig brhöver sig av i tidigare zeldaspel.

Och sen så borde fienderna vara svåra. I andra spel så dör dom av 2-3 hugg.

Det borde också finnas bossar som kräver att man verkligen anstränger sig, de de borde ha lite högre AIQ-förmåga än tidigare, der borde kunna anpassa sig till spelarens stridstaktik så att man får lite omväxling. Typ så.

meh....... då kommer bossen till slut vara omöjlig o klara om han ampassar sej till spelarens taktik..........han kommer ju veta då allt va man kommer göra o när o osv

 

de där me att en boss ska ha olika svagheter...........(asså typ man slår på en ställe så byter den till en annan ställe) skulle va skönn.......som thardus i metroid prime (OCH JAG MENAR INTE ATT ZELDA LIKNAR METROID LR NÅT.........GER BARA EN EXEMPEL!!!!!!!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN
meh....... då kommer bossen till slut vara omöjlig o klara om han ampassar sej till spelarens taktik..........han kommer ju veta då allt va man kommer göra o när o osv

Det är ju det som är kul? Man får helt enkelt byta taktik när han har lärt sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, Zelda spel ska vara svåra. TP ska inte vara ett nybörjar spel, man ska inte anpassa något för de som aldrig spelat Zelda...

Exakt, hittils tycker jag att inget 3-D Zeldaspel har varit särskilt svårt... Det ska också finnas fler tempel än i något annat Zeldaspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Ja, runt 15+ tempel hade varit lagom. Speltiden (storyn och sidequest) ska vara riktigt lång 150 timmar kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...