Hoppa till innehåll

Tempel I Twillight Princess


Svedda
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. 

<_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Skellington

Iron Boots finns oxå i TWW...

 

Men det jag menade var att gravitationen var rubbad, och att man sväva omkring..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. 

<_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart.

men tänk på om alla tempel e så där,,,,,,, tänk om de e misnt 8 tempel (kanske fler) o alla e skiiitsvåra <_<

hur kul blir det att spela sen då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är ju inget kul när man inte kan komma längre

Kanske inte "kul" men dom kan ju göra dom svårare än i Wind Waker. Där klarade man dom assnabbt och fastnade ingenstans. Hoppas Twilight Princess har nåt man kan samla som figures i WW.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Dark_samus @ 04/05-2006 21:10:14)
Jag vill ha ett gravitations tempel. Typ att man svävar och har sej, och om man inte vill flyga använder man Iron Boots. 

<_< ...lycka till. Tror du det finns Iron Boots i Twilight Princess? Det har ju bara funnits i Ocarina of Time tidigare. Jag tycker det ska finnas många tempel som man måste klura lite i, inte som man klarar på en kvart.

men tänk på om alla tempel e så där,,,,,,, tänk om de e misnt 8 tempel (kanske fler) o alla e skiiitsvåra <_<

hur kul blir det att spela sen då ;)

Men lol, tror du att de skulle göra 8 tempel med konstig gravitation?

Han menade att ett tempel skulle ha det.

 

Vore kul med det, men för likt Water Temple i OoT. Flyter vanligt och sjunker med Iron Boots, ungefär samma princip.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Jag tycker det skulle vara coolt med ett clown-tempel. :P

Typ, ett stort cirkustält som e förbannat med en förbannelse.

Bossen är en stor clown som kastar surdegspajer och är skit snabb :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det vore kul att ha ett tempel i ett moln och för att komma dit så måste man klättra uppför ett högt berg eller nått

:huh: Ok, isåfall ska det vara sista templet...eller näst sista. Det finns ju ett berg i Hyrule: Death Montain och man ska ju in i Hyrule. Undrar om Gorons och Zoras finns i Twilight Princess?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...