💬
Logga in
Fuska.se

Tempel I Twillight Princess

145 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
jag klarat ut ett star wars spel på typ en timme as lätt  :angry:

...Och det har med ämnet att göra? Men man måste ju erkänna att hittils har alla bossar i Zeldaspelen varit för lätta, hoppas dom blir svårare i TP.

neee.........lr kanske men de har funnits många som var jobbiga ;)

tycker finns lite mer svårare bossar i zelda till GBA o de där

Nivå 4 · Lärling
neee.........lr kanske men de har funnits många som var jobbiga 

Mm, i A Link to the past och Oracle of Ages är det svårare bossar, men jag tänkte mest på Ocarina of Time och Wind Waker.

Nivå 3 · Lärling
neee.........lr kanske men de har funnits många som var jobbiga 

Mm, i A Link to the past och Oracle of Ages är det svårare bossar, men jag tänkte mest på Ocarina of Time och Wind Waker.

köpte wind waker för några veckor sen......der var fett enkla bossar hittills (har klarat alla tempel nu har gannondorf kvar)

den enda liiite jobbiga var den där sand ormen som ja inte kunde fly från när den gjorde gropar i sanden.....(senare kom ja på ett sätt :) )

16 May 2006
Nivå 4 · Lärling

Jag håller med som ni andra har asgt att spelet måste vara längre, men ja tycker det måste vara lite, bara lite mer annorlunda än dom andra spelen...

17 May 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag har sett många filmer om det och läst många texter om det. Det kommer vara väldigt stort och det kommer finnas fler tempel än i OoT.

18 May 2006
Nivå 1 · Novis

Jag vill ha dom på ocraina of time + Fler;D

Har hört att det sista TP heter Pysisic TP nnågot

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #87

Jag såg att Varg-Link löstes upp i småbitar och åkte rätt upp i ett hål i himlen i en av dom senaste trailerna

det kanske finns ett tempel där men vem vet

Det är nästan bara bra om de inte avslöjar något av templen. Blir lite överraskning när man spelar =)

Nivå 4 · Lärling
Jag såg att Varg-Link löstes upp i småbitar och åkte rätt upp i ett hål i himlen i en av dom senaste trailerna

det kanske finns ett tempel där men vem vet

Det låter mer som en teleport, som i Ocarina of Time, man spelar en sång på ocarinan så teleporterar man sig.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag skulle vilja ha en massa olika tempel... Säkert en 50 styckna så att spelet blir väldigt långdröjt sedan när man spelar det.'

Ex på tempel: Earth Temple, Wind Temple, Water Temple, Fire Temple... blablabla... lite svårt att komma på namn... ska bli väldigt intressant att spela det sen. :)

Skulle vara kul med 50 st, men det blir svårt om alla tempel ska vara olika och inte likna varandra.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Skulle vara kul med 50 st, men det blir svårt om alla tempel ska vara olika och inte likna varandra.

Annars kan det ju vara så att man är tvungen att gå tillbaka till ett tempel 2 gånger. Det återuppstår typ eller nåt, eller att man har något som man måste slutföra där. ;)

Mjo, men det skulle bara gå ca 1-3 ggr sen skulle folk bli irriterade. Men visst är det en härlig idé med ett sådant tempel, hoppas nintendo läser denna tråd ^^.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mjo, men det skulle bara gå ca 1-3 ggr sen skulle folk bli irriterade. Men visst är det en härlig idé med ett sådant tempel, hoppas nintendo läser denna tråd ^^.

Jo, en bra ide´. Vissa tempel skulle man vara tvungna att åka till olika många gånger. Till exempel som Tower of the gods i TWW, fast i det här fallet mycket svårare och att man är tvungen att genomgå andra tempel för att kunna fortsätta i den så kallade huvudbasen eller vad man ska kalla den... Det viktigaste templet alltså, som är det sista man klarar... :unsure:
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #95

om det ska komma 50 tempel så måste man ha en ny pryl eller en uppgradering för varje tempel och hur lätt är det att komma på nya prylar o uppgraderingar?

19 May 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Oroa dig inte över det, det blir inte 50 tempel...

Jag tror det kommer ligga på 15. Shigeru Miyamoto har själv sagt att han satsar på att detta ska bli det största och bästa Zelda spelet hittills. A Link to the Past hade 11 tempel/grottor med bossar (inklusive slutbossen) så 15 tycker jag låter troligt.

Man kan alltid hitta på nya vapen, uppgraderingar. Alla Zelda spel har inte nya vapen, många har gått från spel till spel.

Undrar hur de kommer vara uppbyggda, hoppas det inte är som i OoT, stela namn som Fire Temple, Water Temple.... temple låter lite tråkigt.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Oroa dig inte över det, det blir inte 50 tempel...

Jag tror det kommer ligga på 15. Shigeru Miyamoto har själv sagt att han satsar på att detta ska bli det största och bästa Zelda spelet hittills. A Link to the Past hade 11 tempel/grottor med bossar (inklusive slutbossen) så 15 tycker jag låter troligt.

Man kan alltid hitta på nya vapen, uppgraderingar. Alla Zelda spel har inte nya vapen, många har gått från spel till spel.

Undrar hur de kommer vara uppbyggda, hoppas det inte är som i OoT, stela namn som Fire Temple, Water Temple.... temple låter lite tråkigt.

Jo, tycker också att temple låter lite tråkigt... Man kan väl bara hitta på namn som Dragon ravine eller något... Inte just tempel i varje fall.

Och jo, 15 tempel låter bra och rimligt. Trots att det bara var 2 eller 3 tempel till TWW så tyckte jag att spelet var lagom långt.

TWW hade väl mer än 2 tempel? Eller du räknar kanske inte dragon roost island och de andra öarna som tempel?

Nivå 6 · Fuskare

TWW hade bara 2 riktiga tempel, dragon roost och dem andra är dungeons.

20 May 2006
Nivå 4 · Lärling

Det är ju ingen skillnad på tempel och dungeons. Tempel är kanske lite pampigare och större bara.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in