Karrys Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Jag ska hitta dom legendariska fåglarna(Pokémon Leafgreen). Var hittar jag dom? Tack på förhand Redigerat 11 April 2006 av Karrys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Om du kollar 1,5 cm upp på skärmen innan du startar en ny tråd så står det med stora bokstäver "POKEMON". Klicka där 1 gång med vänster mus knapp och sen finns det en klistrad tråd som heter dom legendariska fåglarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Om du kollar 1,5 cm upp på skärmen innan du startar en ny tråd så står det med stora bokstäver "POKEMON". Klicka där 1 gång med vänster mus knapp och sen finns det en klistrad tråd som heter dom legendariska fåglarna. jag tror inte att vi menar samma sak. Vat du var dom finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 SKA JAG SKRIVA EN GUIDE!?!?!?!?!?!? Tryck på pokemon som finns en liten bit över ikon för att göra en ny tråd!!! Sen finns det en tråd ganska så långt upåp och där står det "hur du får dom legendariska fåglarna". smart du är alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag håller med det finns ett pokémon forum. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) Flyttar till Pokémon forumet där denna tråd ska vara. Redigerat 13 April 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) Varför ger ingen en länk till killen? Eftersom inen gör det gör jag det. Klicka här. Redigerat 13 April 2006 av Tibia Gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Varför ger ingen en länk till killen? Eftersom inen gör det gör jag det. Klicka här. Sant :/Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg