Putside Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Vad är det som är så grymmt i det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 först och främst så är det spännande! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag tittar på Lost. Det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Men det kan vara bra ibland om det är riktigt spännande, inte annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 det var för jädra spännande i onsdags (igår :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jag missade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Synd :( EDIT: Det var inte i går alls :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Håller med om att det senaste avsnittet var ruggigt bra! Vad tror ni? Vem är "Henry Gale", Och är han som sitter/satt inspärrad en av "de andra" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 han är en av dom "andra" tror jag, eftersom att det var en annan som hette Henry Gale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 okej, Då tror du som jag. Hade han varit "ärlig" så hade han talat sanning från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jepp, det tror jag med. Man han har sett så oskyldig ut helatiden :/ Jag tyckte det var fräckt när Locke hörde hur dom där gamla högtalarna (eller vad man ska kalla det) började räkna ner och sedan stängdes pansardörrarna. Undra varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jo, Och vad var det för någon ritning som kom upp på dörren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.