Hoppa till innehåll

Lost

Rekommendera inlägg

jag hatar sommar uppehåll dom lyckas ha det när det är mest spännande och det där monstret eller svarta molnet har man inte sett till på länge.jag tror att den där maten som kom med fallskärm kom för att den där gubben gjorde nått med datorn. och vad hände med gubben som var i luckan före dom andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag hatar sommar uppehåll dom lyckas ha det när det är mest spännande och det där monstret eller svarta molnet har man inte sett till på länge.jag tror att den där maten som kom med fallskärm kom för att den där gubben gjorde nått med datorn. och vad hände med gubben som var i luckan före dom andra.

Men snälla skriv inte vad som händer det finns säkert många som inte har sett som inte vill veta vad som händer i förväg.

Man måste respektera alla, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förenklar:

Jag hatar uppehåll, Dem har det när det är som mest spännande. = Här avslöjas inget.

Svarta molnet och monstret har man inte sett på länge. = Här avslöjas inget.

Han TROR att det där maten som kom med fallskärm kom för att "gubben" gjorde något med datorn = Här avslöjas inget

Och sedan funderar han på vad som hände med gubben som var i luckan före dem andra = Här avslöjas inget.

Jag kan inte se något som avslöjar något. Han bara säger lite vad som HAR HÄNT. Om du nu ser något som kan vara avslöjande så skriv vad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...