Karrys Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Jag skrev i sims rumet att jag kan svara på deras frågor. Och då var den någon som låste ämnet! Var ska jag skriva att jag kan hjälpa dom med sims frågor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) Skriv i deras ämnen ifall dem behöver hjälp och gör inga "jag-kan"-trådar ~ Redigerat 12 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 eller också kan du skriva i den signatur typ "jag är rätt bra på sims och kan hjälpa till om nån behöver hjälp" så kan de som behöver hjälp PM:a dej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Tack för hjälpen båda två! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) nu har du fått dina svar, så antar att jag kan låsa. behöver du hjälp någon mer gång, skicka bara ett Privat Meddelande till någon av oss moderatorer som arbetar på forumet :) http://forum.fuska.se/index.php?act=Member...y=name&st=0&b=1 Redigerat 12 April 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg