JYL Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 VET NÅGON HUR MAN FÅR NIJASKS UTVECLING.JAG HAR EN NINJASK I LEVEL 46.JAG VILL SÅ GÄRNA HA EN SHEDINJA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 man ger en nincada en nest ball och har en plats ledigt i ditt party sen n'r den utveklas f[r du en shedinja ockso Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Det med Nest ball är en myt. Man behöver bara en extra plats och sen när den utvecklas så får man den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 man ger en nincada en nest ball och har en plats ledigt i ditt party sen n'r den utveklas f[r du en shedinja ockso Nej? Du måste ha en plats ledig i pertyt när han utvecklas som -=jedi knight=- sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 mm men ingen nest ball ! obs.! shedinja har bara 1 liv föra attt den e e n spök-pokemon !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 mm men ingen nest ball ! obs.! shedinja har bara 1 liv föra attt den e e n spök-pokemon !! Ja och så är den bara ett skal som svävar så den tål inte attacker som skulle ha lämnat ett hål efter sig men den tål alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 mm men ingen nest ball ! obs.! shedinja har bara 1 liv föra attt den e e n spök-pokemon !! Jag vet inte vad du mena men Shedninja tar bara skada från super efektiva atacker och har bara ett liv ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Den skadas även av Sandstorm, Hail, poison, burn, Leech Seed, confusion osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 den är väl inte så bra då? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) den är väl inte så bra då? :wacko: Den är odödlig mot allt annat.Så om man spelar sina kort väl så blir Shedinja über mäktig! Redigerat 13 April 2006 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 ok ska försöka skaffa den imon vikken lvl utvecklas den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) EDIT: Blev fe ändrar sen till mitt svar. Level 20. Redigerat 13 April 2006 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg