Gäst 2paac Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jaa ha bara en legig plats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Man behöver bara lämna ett tomrum och träna ninjask till lv 20 och så har du både ninkada och shedinja :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Man tränar Nincada till Ninjask, inte Ninjask till Nincada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Det räcker inte, man måste ha en Poke ball i väskan också. Då får man en Ninjask OCH Shedinja. Ett tips också, lär den TM 06 Toxic så blir den djävulskt giftig (Om du kör mot en som inte har några attacker som tar super effektivt så väntar man bara ut Motståndaren med toxic) :evil: Men man blir djävulskt ledsen om det är en Steel, Poison eller har Immunity. <_< Eller har en supereffektiv, och då var det synd. Tips: Lär Shedinja Protect, så kan man kolla om den andra har en supereffektiv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Det räcker inte, man måste ha en Poke ball i väskan också. Då får man en Ninjask OCH Shedinja. Ett tips också, lär den TM 06 Toxic så blir den djävulskt giftig (Om du kör mot en som inte har några attacker som tar super effektivt så väntar man bara ut Motståndaren med toxic) :evil: Men ååååååååå!!!!! då har jag fångat 2 nincada :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 MegaMartin:Tänk så har nån en typ som tar så mycket men har attacker som tar mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Är det mitt fel att du har fångat några Nincada? Dessutom är Ninjask bra, jag har en själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Skyll inte på andra nästa gång Slapparen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 mm men ingen nest ball ! obs.! shedinja har bara 1 liv föra attt den e e n spök-pokemon !! då har jag en liten fundering, hur är det med HP-UP? Kan man ge sådana till honom och hans HP ökar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Nej, tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Man kan inte det, det står bara "it doesn't work" eller nåt... men annars skulle det vara bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg