WiFiGamer Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 i zelda wind waker då finns det ett spök pirat skepp. vad ska man göra?
Dark Link Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 Först ska du åka till ön nordväst om Outset Island. Använd din Hookshot från Wind Tempel för att ta dig upp på ön (Sjut på ett träd) Där hittar du en karta som visar var spökskeppet finns, beroende på hur månen ser ut. Du kommer bara kunna se formen på ön, inte var den ligger. När du väl hittat spökskeppet, segla rakt in i det. Du kommer komma in i det. Döda alla fiender, så ramlar en stege ner. Klättra upp öppna kistan och ta en Triforce karta. Du kommer höra ett skrik och du vaknar upp i din båt. Spökskeppet kommer vara borta för alltid. (På den spelomgången)
Dark Link Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 Diamond Steppe Island tror jag... :blink:
WiFiGamer Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Skrivet 12 April 2006 Diamond Steppe Island tror jag... :blink: ok tACK JAG SPELAR DET NU. Ja, en karta till sen till hyrule!!
WiFiGamer Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Skrivet 12 April 2006 Vilken karta har du kvar? ingen just nu men nu har jag fastnat i ganon tower vi slutet av banan man ska gå in i en dörr sen säger en pirat: EXEMPEL You must remember well the appearance of this room. the shape of the floor... The number of items on the walls... Such things are the keys to solving the riddles that lie ahead. Do not overlook anthing. Vad ska man göra?!
Dark Link Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 Du kommer gå in i ett rum med fyra facklor. Kom ihåg ordningen som kamran zoomar in på dom. Gå sen till motsatta rummet. Det kommer sitta fyra knappar där faklorna satt i det andra rummet. Kamran kommer zooma in på dom i samma ordning. Ta boomerangen och kasta den så att den träffar knapparna i ordningen kamran visade. Din båt kommer in i rummet och kan ta dig genom en portal som går upp i Forsaken Fortress ifall du vill göra nån sista sak innan du spöar Ganon.
WiFiGamer Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Skrivet 12 April 2006 Du kommer gå in i ett rum med fyra facklor. Kom ihåg ordningen som kamran zoomar in på dom. Gå sen till motsatta rummet. Det kommer sitta fyra knappar där faklorna satt i det andra rummet. Kamran kommer zooma in på dom i samma ordning. Ta boomerangen och kasta den så att den träffar knapparna i ordningen kamran visade. Din båt kommer in i rummet och kan ta dig genom en portal som går upp i Forsaken Fortress ifall du vill göra nån sista sak innan du spöar Ganon. vadå för sista sak?
Dark Link Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Samla ihop items, tex fairys, potions eller göra något annat. När du klarat Ganondorf börjar du på denna punkt, så att du kan samla ihop allting typ alla Piece of Hearts.
Gäst fusk_pont Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 HITTA EN KARTA TILL SKEPET OCH SEGLA RAKT IN I DEN JAG MINS INTE VAR MAN HITTADE KARTAN MEN DET VAR PÅ EN Ö SÅ SKULE MAN HOPPA I ETT HÅL
WiFiGamer Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Skrivet 13 April 2006 HITTA EN KARTA TILL SKEPET OCH SEGLA RAKT IN I DEN JAG MINS INTE VAR MAN HITTADE KARTAN MEN DET VAR PÅ EN Ö SÅ SKULE MAN HOPPA I ETT HÅL har redan den kartan :o + är jag o fightas mot han :rolleyes:
Rekommendera inlägg