Nazgul Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 1.Willie 2.Ett ben 3.Otto 4.Santa's little helper 5.Quimby 6.Moe 7.Aye caramba eller eat my shorts 8.Montgomery burns 9.Åka skateboard 10.Det finns en port till en 3d värld p.s. frågorna du ställer e roliga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men Nazgul då!! varför kan du alla jag skal bara köpa den det går en dag typ att få 50 p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 1.Ned, Mauge, Rod ,Tod 3.med en kamera 4.Clansy Wiggum 5.Orange och blått 6.Bart har haft löss 7.Millhouse 8.Springfield 9.Duff 10.Sideshow bob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (redigerat) 1. Vad heter vaktmästaren i skolan? 2.Vad har sideshow mel i håret? 3.Vad heter busschauffören i skolbussen? 4.Vad heter Simpsons hund? 5.Vad heter borgmästaren i springfield? 6.Vad heter han som äger baren? 7.Vad säger Bart gärna? 8.Vad heter Smithers och Homers chef? 9.Vad gillar Bart mycket att göra utomhus? 10.Vad finns bakom en utav deras (simpsons) bokhyllor? 1.fergus 2.? 3.otto 4.santhas little helper 5.? 6.moe 7.fucking 8.fasen!! jag har glömt 9.köra skateboard 10.vet ej .jag chansar på knark?? svara Redigerat 16 Mars 2004 av sacha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 1. Vad heter vaktmästaren i skolan? 2.Vad har sideshow mel i håret? 3.Vad heter busschauffören i skolbussen? 4.Vad heter Simpsons hund? 5.Vad heter borgmästaren i springfield? 6.Vad heter han som äger baren? 7.Vad säger Bart gärna? 8.Vad heter Smithers och Homers chef? 9.Vad gillar Bart mycket att göra utomhus? 10.Vad finns bakom en utav deras (simpsons) bokhyllor? 1.fergus 2.? 3.otto 4.santhas little helper 5.? 6.moe 7.fucking 8.fasen!! jag har glömt 9.köra skateboard 10.vet ej .jag chansar på knark?? svara 1.Willy2.Ett ben 3.otto 4.Santas little helper 5.Quimby 6.Moe 7.Aye curumba eller eat my shorts 8.M.r burns 9.Åka skateboard 10.En teleport till en 3D värld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 1.Vad heter grannarna (barnen mamman och pappan)? 2.Vad heter medlemmarna i familjen? 3.Hur får man stopp på gubbarna i Itchy and Stratchy land? 4.Vad heter den dumme polisen? 5.Vad har bart för färg på kläderna? 6.Har bart löss eller inte? 7.Vad heter barts bäste vän? 8.Vad heter Staden där dom bor? 9.Vad heter Homers favorit läsk? 10.Vad heter tjuven med rött hår? Jag byter Gåtor varannan vecka då får ni svaren också 1. Ned, Maude, Tod, Rod Flanders 2. Homer, Marge (Marjourie), Bart(Bartholomeuw), Lisa, Maggie(Margareth) 3. Kameror 4. Clancy Wiggum 5. Orangeröd + blå 6. När Milhouses apa varit uppe i håret på honom. 7. Milhouse 8. Springfield 9. Duff bear 10. Sideshow Bob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 En sista final fråga Vad står det på barts Coola bil? a:4 Hire b:Firerock c:Ay Curumba d:Bart Simpson e:Honor roller f:Live Fast ride hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 En sista final fråga Vad står det på barts Coola bil? a:4 Hire b:Firerock c:Ay Curumba d:Bart Simpson e:Honor roller f:Live Fast ride hard Vilken bil? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Lådbilen som han bygger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 e tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Du hade rätt och säg inte bara att den finns i spelet för den finns på 2 eller 1 avsnitt... Vill du ha 2p(med avatar) eller 4p utan avatar bara ge mig bakgrunden Så kan jag göra en avatar Redigerat 21 Mars 2004 av Threeforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Det står Honor Roller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.