Jag är ganska förvånad över att så många är 100% svenskar.
Har Du Svensk Ursprung?
jag är 80% svensk och 20% finne typ :P
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men si så där 99-100% svenskt ursprung. Mammas släkt är svensk, medan pappas är finsk. Pappa är född i Sverige så jag har nog egentligen 100% svenskt ursprung...
↗ till inläggetTja... Om norlänningar är svenskar?
"Allt geografiskt ovanför Teckomatorp är Finland"
Min morfar och mormor är helryska och deras släkt fortsätter bakåt i ryssland låångt.
Men min farsas släkt är helsvenska.
Vad är jag då? Min morsa är ändå född i sverige.
då blir du väll kvartsryss eller något sådant
100% svensk
Många säger att ni har tex en finsk mamma lr pappa lr farförälder
kan ingen bevisa det
100%
↗ till inläggetHur ska vi kunna bevisa det? Bevisa det du också.Många säger att ni har tex en finsk mamma lr pappa lr farförälder
kan ingen bevisa det
11-25%. Min farfar är från tyskland eller österike, min farmor är svensk så min pappa är lite blandad. Sedan är resten av släkten finsk. Och hur skulle jag kunna bevisa det? Att min mamma heter Palomaa? Man får inte byta efternma till Palomaa om inte någon i familjen heter det.
Har danskt och ryskt ursprung långt tillbaka,har även falukorv många släktingar i Amerika.Morfars far var dansk har jag för mig och mormors mormors far var en präst från Ryssland som flydde in till Danmark,sen har väl släkten flyttat in till Sverige.Jag tror att det var så...
Jag är asiat. Tala språk som ingen kan wtf. -__-'
Jag har släkt från Australien.
100%
Jag e svenne till 100% men bor i en av Svergies största invandrar-område -.-
Så du bor i Tensta? Rinkeby? Kista?
EDIT: Off Topic. Burkfan, har någon sagt till dig att du är jävligt lik Russel Crowe?
↗ till inläggetdå blir du väll kvartsryss eller något sådant
Jaså, jag trodde det skulle bli 50%, min mamma har ju bara föräldrar från Ryssland, då är väl hon helrysk egentligen.
Jag har 100% svenskt ursprung.
100% svensk :)