Hur vet alla ni är helsvenskar? tror typ ingen är de..
själv är jag inte de.. för 400-500år sen var min farsas släkt tyskar och ännu längre sen var min morsas släkt nått jag kommer inte ihåg.. lol
Hur vet alla ni är helsvenskar? tror typ ingen är de..
själv är jag inte de.. för 400-500år sen var min farsas släkt tyskar och ännu längre sen var min morsas släkt nått jag kommer inte ihåg.. lol
Jag räknar mej som 100% svensk.
Det jag vet är att min farmor's-mormor's gammel farfar (c:a 300-350 år sen) kom från Belgien, man kallade dom för nåt sceciellt, dom där belgierna.
Belgierna kom till sverige för att arbeta o då kom min farmor's-mormor's gammel farfar och "brände på" min farmor's-mormor's gammel farmor! Då fick ni veta min historia (allt är 100% sant!)
haha kuuligt
Jag är svensk!!!! Föressten har en fråga räknas det om min farfars far bodde i Alska en tid innan han reste tillbaka till Sverige!! Faktiskt rätt intressant min farfars far skulle med Titanic men han missa båten(3:e klass)!!!!! Ni kanske inte tror mig men det är sant!!!
0.000 % svenskt ursprung eftersom jag är adopterad från nått annat ....:P
Min pappa är makedonisk, men han pratar flytande svenska och han flyttade hit vid ca 4 års ålder så jag är ca 50% svensk.
76-99%.
Jag är 8-dels grekisk, men man tänker inte så mycket på det, förutom att jag kanske har väldigt klara bruna ögon. :)
Helsvensk till 100%.
100% svenne
ja :cool:
*Ändrat*
↗ till inläggetSå du bor i Rosengård i Malmö? Det är 99% utlänningar där.Jag e svenne till 100% men bor i en av Svergies största invandrar-område -.-
Själv så är jag 0 % Svensk och kommer från ett av Stockholms största invandrar områden så ni kan försöka gissa vad jag är.
Helsvensk tror jag knappast att det är många som är.
Samer & kväner anses vara dom som först bosatte sig i det s.k Sverige.
Men jag är iaf 50% same,25%finsk,25% svensk
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in