swe_cool_00 Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 nån som har fusk till mig lätta fusk jag har liksom bara spelat tibia i 2 veckor och har bara lvl 14 och vill gärna ha nån annan som hjälper mig också på world chimera jag blir jätte taksamm för nåt lätt fusk eller om nån hjälper mig på chimera snälla hjälp behöver verkligen det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 typ vadå för fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 vad vill du ha. Cave bot mc? Men fuska inte det är inge bra. Det är därför ja har det haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 hehe jag körde tibiabot ng innan bra fast varar bara i tre dagar funderar på att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg