Staejjkarn Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Jag har Sagan om den Tredje Tidsåldern och ligger på balrogen så ni som har klarat den skulle ni kunna skriva in lite tips om hur ni klara den jag tänker testa alla tips som kommer och det tipset som gör så jag klarar balrogen då får skribenten 50 fm.
Megaklumpen Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Kolla om du har någon alvisk medicin(tror de hette så iafa) så att du kan återuppliva dina utslagna gubbar, å senn kan du ju kolla vilken attack som me bästa med typ gandalf å använda den så ska du se att du någ snart klarar den
Staejjkarn Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Skrivet 14 April 2006 Det har jag redan testat när alla mina gubbar e utslagna så tog jag alvisk medicin med Gandalf men då gjorde den en attack som skada alla sammtidigt.Fast jag kan ju testa igen och hoppas på att den inte gör den attacken.
allest4 Skrivet 14 April 2006 Rapport Skrivet 14 April 2006 Det har jag redan testat när alla mina gubbar e utslagna så tog jag alvisk medicin med Gandalf men då gjorde den en attack som skada alla sammtidigt.Fast jag kan ju testa igen och hoppas på att den inte gör den attacken. när jag klarade balrrogen avändee jag bara magi sen måste du ta liv. jag hade dom här gubbarna framme"idrial,elegost och dvärgen jag vet inte vad han heter :P men med dom gubbarna och magi klarade jag balrog :D lycka till ;)
The_Kebab_Lord Skrivet 15 April 2006 Rapport Skrivet 15 April 2006 Ehh... en fråga? Varför ligger du PÅ Balrogen?
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 April 2006 Rapport Skrivet 15 April 2006 Jag har Sagan om den Tredje Tidsåldern och ligger på balrogen så ni som har klarat den skulle ni kunna skriva in lite tips om hur ni klara den jag tänker testa alla tips som kommer och det tipset som gör så jag klarar balrogen då får skribenten 50 fm. Hoppa av den..
Staejjkarn Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Skrivet 16 April 2006 (redigerat) he he orka. dom första som skrev va ju suppermario och sry kommer inte ihåg namnet men jag använde båda era tips och blanda ihop dom så jag vet inte om jag ska dela på fm vill ni ha 25 fm eller ska jag ställa en fråga och den som har rätt/närmast får 50fm vad tycker ni? Redigerat 16 April 2006 av earthman x
Rekommendera inlägg