Nami Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag vill jätte gärna veta Hundparken fusken. Någon som vet? :( Min hund i Hundparken heter Choco. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 hund? vafan snackar du om ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 hund? vafan snackar du om ;) undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 hund? vafan snackar du om ;) Det finns en hemsida som heter www.svt.se/hundparken Det e bara en chatt grej, men man kan fuska på det. Kan inte fusken bara, men skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jaha då vet man men det är bara en sak FEL FORUM!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Förlåt, måste har kommit in på fel, märkte inte det.... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag tror att det inte finns några fusk till hundparken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jaha då vet man men det är bara en sak FEL FORUM!!!! Hundparken är ett Webbspel, altså är detta rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 det darkdevil menade var att det låg i thesims forumet förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 japp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ehm vadå fusk? varför fuskar om det är ett chat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Nej man kan inte fuska längre. Men för ett år sedan eller två så kunde man. Man kunde fuska sig till ninja hund och så. Men det går inte längre, jag har testat. Så nej, det går ej att fuska. DEN DÄR J***A INEZ STAL MIN HUND! Han var nästan rakethund eller vad den rangen hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.