Fusion Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) Jag har ett program i datan som heter Windows Movie maker, och jag undrar vad det är ..? Vet att det heter " Movie Maker ", men hur använder man programet ? Sen, vad behöver man för att kunna göra filmer? ( Om man nu kan det ) Vad kan man göra med programet, alltså kan man ta filer från t.ex mobilen och lägga in den där och spela upp den, eller något sånt ? Ni får ursäkta ifall jag var lite otydlig ! Redigerat 14 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag undrar ochså vad man gör med det programmet och hur man använder det. Hoppas någon vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Om du har spelat in tex när du har pkat på rs lr ägt på cs, så kan du öppna filmen i Windows movie maker och lägga till musik, text/eftertext.. Du editar helt enkelt filmer du har gjort (tror du kan lägga in filmer frå digitalkameror och dyl också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Tar ditt exempel på Runescape. Hur kan jag filma in den när jag t.ex dödar någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Movie maker är väl till för att editera videofiler, alltså klippa, lägga till text/andra saker, etc etc.. Sen kan du spela in med http://www.techsmith.com/download/camtasiatrial.asp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det där är väl bara trial, eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Japp men du kan spela in utan problem dock är det 30dagars trail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) Hmm, finns det inte gratis program som inte är trial, fast likadant ? Redigerat 14 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 hypercam, inte så bra, men camatasia e as tugnt för datorn men det kan man edita i också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Det stog att den bara tar typ 21 mb ( Minne )..? Sen, den där programet som du skrev nyss, kan du länka en hemsida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 (redigerat) Hyprecam Vassego :P EDIT: Tog fel länk :P Redigerat 14 April 2006 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
from Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Finns et program som heter Fraps, dock kan man bara filma i 30 sek, men det är rätt bra...:cool: Fast filmerna man gör tar otroligt mkt plats, så du måste även ha ett program som gör om filmerna. Vet inte vad det programet heter, men sök på Google elr nått sånt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.