Ganon Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag har en Intel Celeron Processor på 2,8 GHz. Hur bra är den?? Och hur bra kan man köra Battlefield 2 med den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 den är ju inte super bra men jag har en liknande fast jag har en intel pentium på 2.8 ghz och jag kör bf2 lagg fritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 köp inte den vad du än gör, om du ska spela med den.. celeron är inte bra till spel... det är "arbets" processorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acet0neN Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Celeron är ingen spel CPU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 MEn hur bra kan jag köra bf2 med den CPU då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 sämsta grafik ifall de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.