Bagheera Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Körde monster truck i full fart med 3 stjärnor på mig, då kommer en polisbil mot mig i full fart medans jag kör mot den i full fart, näör vi krockar så gör min monster truck en volt och sen landar på hjulen igen :D , det började med att jag sprängde ett par polisbilar... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 när jag blev jagad av en gamling med traktor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 vart hittar man monstertrucken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Det står en vid en campingplats när man åker mot mount chilliad från los santos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 visa på en bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg