Overraild Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Jag tycker att det är en rätt dålig idé. Anmälning räcker ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 dålig idé! det skulle ju spammas som i h*lvete! Varför skulle de spammas?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 för att få FM dom försvinner ju inte när man tar bort inlägget... men det är ingen bra ide för om man typ lägger ett bud på ett hjul för 200 säger vi sen när dom skickar hjulet tar man bort inlägget och säger att man inte skrev...elr nått sånt kan man göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 för att få FM dom försvinner ju inte när man tar bort inlägget... men det är ingen bra ide för om man typ lägger ett bud på ett hjul för 200 säger vi sen när dom skickar hjulet tar man bort inlägget och säger att man inte skrev...elr nått sånt kan man göra.. Om det går att ordna skulle man bara få FM 1 gång & om man gör det flera gånger efter så får man inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 jag tycker i alla fall inte det är en bra ide... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 för att få FM dom försvinner ju inte när man tar bort inlägget... men det är ingen bra ide för om man typ lägger ett bud på ett hjul för 200 säger vi sen när dom skickar hjulet tar man bort inlägget och säger att man inte skrev...elr nått sånt kan man göra.. IPB kan inte göra allt vet du ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag har en idé, som redan finns på vissa andra forum.. Men jag tror iaf inte det finns här. Ta bort inlägg, som brukar finnas vid "ändra" knappen. Så man kan ta bort ett inlägg man har skrivit ;) Vad tycker ni om det? det skulle ju vara bra/kunde man j*vlas :D Skojja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) EDIT Redigerat 17 Juni 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 EDIT Iaf en har lärt sig hur man gör. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Det skulle vara bättre om det gick att ta bort inlägget istället , blir ju fult när det ska står EDIT hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Det skulle vara bättre om det gick att ta bort inlägget istället , blir ju fult när det ska står EDIT hela tiden. tja.. hitils har jag inte sett många som vill ta bort sina inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Det borde finnas ett altenativ som det stog "ta bort innlägg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.