MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 jaha...coolt! men han som du tog vem var han? Citera
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 shigeru miyamoto har jobbat inom nintendo i över 30 år!!han kom på alla nintendos karaktärer!mario,donkey kong,yoshi,kirby,luigi,peach,toad,osv,osv,osv, Citera
0013 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Nej han kom på alla i Mario kart Double Dash!! och Zelda gubbarna. Kanske nåra fler. Men icke Kriby eller pokémon. Pokémon uppfann Nog Norman J Gossfield. Hmm idoler... Jaa Jackie Chain. Det är han i Rush Hour och Shanghai Noon bland annant KInesen. I spel världen Sonic The Hedgehog eller Shadow The Hedgehog. Citera
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Min e Roberto Carlos, nästan som jag, nåra likadan egenskaper... Jag e, vänsterfotad,Hårda skott, vänster back, snabb, ganska kort.. och gillar Real Madrid!!! Citera
CiR3 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Min Idol är Tom Brady i New England Patriots ( amerikansk fotboll ) ok i spel värden Link Citera
Skywalker Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Min idol är Peter Forsberg nr 21 i Colorado Avalanche. ja har hans autograf :) fick den av min fasters man som sponsrade Colorado Avalanche. Peter Forsberg brukade va min idol men nu e det nog Steven Spielberg Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 I verkligheten...hm vet inte. I spelvärlden är det Sega som legat före med konsoller för länge sen. Citera
Backspace Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Nej han kom på alla i Mario kart Double Dash!! och Zelda gubbarna. Kanske nåra fler. Men icke Kriby eller pokémon. Pokémon uppfann Nog Norman J Gossfield. Hmm idoler... Jaa Jackie Chain. Det är han i Rush Hour och Shanghai Noon bland annant KInesen. I spel världen Sonic The Hedgehog eller Shadow The Hedgehog. Den där Norman du prata om uppfann inte Pokémon! Han som gjorde det hette nåt med Satocchi eller något liknande! :o Citera
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Min Idol är Tom Brady i New England Patriots ( amerikansk fotboll ) ok i spel värden Link Offtopic:Spelar du amerikansk fotboll? O_o isåfall vilket lag? Jag spelar i Solna chiefs. On topic: Min idol i verkligheten är Warren Sapp i Tampa Bay Bucaneers ( amerikansk fotboll) och i spelvärlden är det nog Master Chief ;D Redigerat 3 Februari 2004 av Tibbe Citera
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Ja min idol är ju Arnold Swartneger(hur stavar man?)försök hitta något manligare Och i spelvärlden ser jag upp till: Yuji Naka och shigeru miyamoto och självklart Solid Snake! Citera
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Sean Paul Henrik Lundqvist dem! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.